درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی در طرح های مختلف تولید می گردند که هر مترمربع درب آکاردئونی قیمت متفاوت و نحوه ساخت متفاوتی دارا می باشند. برای داشتن بهترین درب حفاظ آکاردئونی که به حفاظ پشت درب آپارتمان، حفاظ کشویی و حفاظ درب ضد سرقت معروف است حتما باید با متخصصان ما با شماره 09127800603 در این باره مشورت نمایید. حفاظ آکاردئونی مغازه، حفاظ آکاردئونی پنجره های قدی و حفاظ آکاردئونی ساختمان اداری و یا مسکونی با هم متفاوت بوده و از انواع مختلفی برای آن استفاده می نمایند. از این رو حتما باید با نظر یک متخصص نسبت به انتخاب آن اقدام نمایید. 

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی یک سازه بازشو و بسته‌شونده (تاشو) است که برای افزایش امنیت درب ورودی آپارتمان بر روی آن نصب می‌شود. این درها که از آهن ساخته می‌شوند بر روی قاب در نصب می‌شوند. طرح حفاظ‌ آکاردئونی از ساز آکاردئون اقتباس شده است و نام این درب هم برگرفته از نام همین ساز است. در مواقعی که نیازی به درب نیست، این درب بر روی ضلع عمودی چهارچوب جمع می‌شود اما هنگامی که ساکنین خانه را ترک می‌کنند، درب اکاردئونی باز می‌شود و حفاظی محکم در مقابل افراد بیگانه خواهد بود.

حفاظ آکاردئونی حفاظ آکاردئونی برای چه فضاهایی استفاده می شود؟

درب حفاظ آکاردئونی نوعی حفاظ برای ساختمان است که روی درب ورودی واحد منازل شخصی و یا درب پارکینگ، درب شرکتهای خصوصی و دولتی پنجره های ویلا درب بالکن ورودی کارخانه ها درب ورودی دفاتر اداری و ورودی پاساژها نصب می شود. تسمه های فلزی روی درب به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی حفاظ آکاردئونی جای می گیرد. این درب به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و بر خلاف دیگر انواع درب های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک پایه قاب را دارد. 

حفاظ های آکاردئونی کمترین فضا را در راه پله ها اشغال می کند و برای عبور و مرور مزاحمتی ندارد. در بازار می توانید انواع مختلفی از درب های آکاردئونی را مشاهده کنید که نام ها و برندهای مختلفی دارند که متداول ترین آنها به صورت سه لوزی یا سه گل می باشد که معمولا امنیت را تا ۹۰ درصد تضمین می کند. به همین علت در بیشتر مکان ها برای بالا بردن امنیت از درب های محافظ آکاردئونی استفاده می کنند. بیشتر افراد قفل ساز توصیه می کنند برای افزایش امنیت از قفل های مخفی که در بدنه درب تعبیه می شود و همچنین تعداد حلقه های قفل بیشتر برای درب استفاده کنید.

درب آکاردئونی نوعی حفاظ به شمار می‌رود که برای امنیت بیشتر جلو درب ورودی واحدهای آپارتمان، شرکت و یا مغازه نصب می‌شود. برای آشنایی بیشتر با درب حفاظ آکاردئونی و انواع و اقسام آن‌ها و کاربردهایشان، در ادامه این مقاله همراه ما باشید. امروزه با توجه به آمار بالای سرقت در منازل مسکونی، وجود حفاظ در یکی از بهترین گزینه پیش روی هر صاحب خانه ای است.  یک درب آکاردئونی استاندارد باید سه گل یا سه لوزی باشد ولی برخی از سازندگان درب های آکاردئون برای کمتر شدن هزینه از دو گل یا دولوزی استفاده میکنند. که درب دوگل فاقد ارزش امنیتی است به همین دلیل صنایع فلزی حفاظ سازان آهن سازه از ساخت حفاظ آکاردئوني دوگل و بی کیفیت خودداری میکند. 

درب آکاردئونی استاندارد ، بهترین مدل حفاظ آکاردئونی

یک درب حفاظ آکاردئونی استاندارد باید دارای شرایط زیر باشند تا بتوانند امنیت بالایی را برای محل ایجاد کند که از جمله این شرایط عبارتند از:

اجزاء و مشخصات درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی دارای چهارچوبی از جنس آهن می باشد که به شکل پروفیل ساخته شده است، درون این چهارچوب، پروفیل ها به صورت افقی، عمودی و مورب هستند. در بالای درب آکاردئونی، یک ریل فلزی نصب شده است. درب آکاردئونی یک بخشی دارد که وزن درب را تحمل می کند. در بخش پایینی درب آکاردئونی نیز ریلی وجود دارد.

ریلهای پایینی و بالایی، مسئول باز و بسته شدن درب آکاردئونی هستند. می توان روی در آکاردئونی از قفل های روکار و توکار استفاده کرد تا امنیت دستگاه بالاتر رود. حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی، محافظ بسیار خوبی برای بخش های ورودی ساختمان هستند؛ زیرا زیبا هستند، فضای کمی را اشغال می کنند و کارآیی بالایی دارند.

در بعضی از درب های آکاردئونی قفل های روکار و قفل های توکار وجود دارد که وجود قفل های توکار حفاظ درب امنیت درب را بالا می برد. دربهای آکاردئونی علاوه بر افزایش امنیت، زیبایی محیط را نیز تقویت می کنند.

درب آکاردئونی

درب محافظ فلزی آکاردئونی یک درب مشبک فلزی است که از آن برای جلوگیری از ورود افراد به داخل ساختمان ها در انواع ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. درب آکاردئونی در واقعیت محافظ اصلی ساختمان و خانه های شما است. این درب خود را پیشگام همه خطرها قرار داده و عبور از آن از میان سارقان ممنوع خواهد بود. در ادامه متن درباره مزیت ها و قابلیت های این حفاظ درب ضد سرقت بیشتر صحبت خواهیم کرد. درب آکاردئونی آهنی نقش یک پیشگام را در خانه شما ایفا نموده و خود را به عنوان نفر اول در راه مقابله با جبهه دشمن قرار می دهد. از این رو عبور از این درب فلزی می تواند به معنای نفوذ بیگانگان به ورودی اصلی ساختمان شما بوده و هزینه های زیادی روی دست شما باقی بگذارد. اهمیت امنیت حفاظ آکاردئونی دقیقا در همین نقطه مشخص می شود.

حفاظ آکاردئونی، با اشغال فضای کم، امنیت خانه شما را تامین می کند. درب آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می شود. در نتیجه، هنگام باز و بسته کردن درب آکاردئونی، می توانید این کار را به راحتی با نیروی دست خود انجام دهید. حفاظ های آکاردئونی بسیار سبک هستند و موقع باز و بسته شدن شما را اذیت نمی کنند. درب آکاردئونی در داخل ساختمان نصب می شود، در نتیجه از بارش باران و تابش آفتاب در امان می ماند و دچار زنگ زدگی یا رنگ پریدگی نخواهد شد. با نصب درب آکاردئونی در ورودی خانه، هیچ فرد نا آشنا و غریبه ای نمی تواند وارد ساختمان شما شود. نصب حفاظ درب آکاردئونی، یک تصمیم گیری شخصی برای یک واحد مشخص در آپارتمان است؛ در نتیجه نیازی نیست از دیگر مالکین برای نصب حفاظ آکاردئونی اجازه بگیرید. برای نصب دوربین و دزدگیر، وقت و انرژی زیادی صرف می شود؛ در حالی که نصب حفاظ به زحمت زیادی نیاز ندارد. نصب قفل ضدسرقت، استفاده از درب ریموتی و… به مراقبتهای خاص نیاز دارد و ممکن است با مشکل مواجه شود؛ در حالی که هیچ مشکلی برای دربهای آکاردئونی به وجود نخواهد آمد و تا سالیان سال سالم می ماند.

مدلها و طرح های متنوعی از درب آکاردئونی تاکنون به بازار آمده است و شما می توانید از مدلهای مختلف، طرح دلخواه خودتان را انتخاب کنید. اگر از رنگ کوره ای حفاظ آکاردئونی خود خسته شدید، می توانید با رنگ آمیزی درب خود، ظاهر تازه ای به آن ببخشید. درب آکاردئونی آلودگی صوتی بسیار کمی ایجاد می کند و به آرامی باز و بسته می شود. با نصب حفاظ درب آکاردئونی، زمانی که در منزل حضور ندارید یا در مسافرت هستید، از برقراری امنیت در منزل خود آسوده خاطر خواهید بود.

درب آکاردئونی

با خرید یک حفاظ درب آکاردئونی میتواند سلامت و امنیت جانی و مالی خود و خانواده خود را از شر هر گونه مزاحم حفظ نماید. حفاظ آکاردئونی معمولا در ساختمان های چندین طبقه مورد استفاده واقع می شود. که واحدهای ساختمانی بسیار زیادی در این ساختمان ها زندگی می کنند. عمده ترین دلیل این امر، ذکر این مسئله است:

از آنجایی که ورود هر فرد غریبه و ناآشنا به درون ساختمان ها به راحتی صورت می پذیرد و هر فردی می تواند با استفاده از روش های مختلف به راحتی به درون ساختمان ها وارد شود، در صورتی که تنها یک درب چوبی ساده مانع وی به حضور در هر واحد مسکونی باشد، می تواند به راحتی این مانع را با ترفندهای گوناگون از بین بردارد و به ویژه اگر ساکنین آن واحد مسکونی در مسافرت باشند، تمامی وسایل آن منزل را به تاراج ببرد. اما حفاظ آکاردئونی سد محکمی در برابر هر سارق و فرد غریبه ای است. که با خصوصیاتی که دارد، به راحتی از میان برداشته نمی شود و می تواند تا حد بسیار زیادی مانع حفظ جان و مال شما و خانواده شما گردد. به همین علت امروزه وجود حفاظ آکاردئونی در تمامی ساختمان ها الزام آور می باشد و ضرورت آن برای بالا بردن سطح امنیت ساختمان ها به خوبی حس می گردد. هر چند که باید اذعان داشت که حفاظ آکاردئونی تنها برای محافظت از درب واحدهای ساختمان ها نیست و در موارد دیگری نیز مورد کاربست واقع می گردد ولی در عین حال بیشترین کاربرد این نوع از درب ها در واحدهای ساختمان های چند طبقه است که افراد این ساختمان ها ممکن است همسایه های طبقه بالایی و پایینی خود را نیز نشناسند به همین علت هر کسی ممکن است در صورت عدم نظارت و کنترل بر ورود و خروج به داخل ساختمان به راحتی واحد ساختمان مربوطه شود.

مدل ها و طرح های مختلف حفاظ کشویی کرکره ای آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی را برای هر یک از این کاربردهای فوق که بخواهید؛ می توانید در طرح و مدل های مختلفی خرید خود را صورت بخشید به این صورت که می توانید.

از حفاظ کشویی آکاردئونی 3 گل ساده،

محافظ درب 3 گل خم دار،

گارد آهنی طرح پیچی،

طرح ایتالیایی، طرح تمام لوزی دوجداره ساده،

طرح تمام گل پرچ مخفی 3 لایه تسمه،

طرح 3 لوزی سلطنتی (تسمه نقش دار و دوجداره)،

طرح سلطنتی (تسمه نقش دار و سه بعدی)،

گارد درب 4 لوزی و... برای مصارف خود استفاده کنید.

بنابراین دست مشتری در انتخاب گارد آهنی درب کاملا باز است.

و وی می تواند از میان مدل های مختلف که بدان اشاره شد، حفاظ کشویی آکاردئونی را برای کاربردهای مختلف خریداری نماید تا امنیت را برای خود و خانواده خود به ارمغان آورد.

حفاظ کشویی

نرده فلزی آکاردئونی در ابعاد و اندازه های مختلف و البته در انواع مختلف ساخته و در اختیار کاربران قرار می گیرد. تنوع ساخت درب آکاردئونی در سال های اخیر در میان صنعت گران این عرصه به قدری زیاد شده است که دیگر حتی شناخت برخی از آنها برای خود صنعت گران هم مقدور نیست. درب آکاردئونی اما بیشتر در دو نوع عمده زیر ساخته می شود. حفاظ آکاردئونی فلزی سه لوزی اگر به شکل ظاهری روی درب فلزی آکاردئونی دقت نموده باشید، طرح های روی آن به شکل گل و لوزی های زیبایی درآمده که البته این روش بیشتر جنبه امنیتی درب را بالا برده و در درجه دوم امنیت آن را ارتقاء می بخشد. نوع سه گل درب آهنی آکاردئونی هم از نظر قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و هم از نظر امنیت می تواند کیفیت قابل قبولی را برای شما ایجاد نماید. حفاظ آکاردئونی سه لوزی یا سه گل نرده آکاردئونی سه لوزی و سه گل سه خوشه گل متفاوت در ارتفاع خود دارا می باشد. یک از منظر زیبایی و وجاهت می توان این درب را با نوع قبلی مورد مقایسه قرار داد و دوم از نظر امنیت ناشی از وجود آن در جلوی خانه شما است که تفاوت های عمده این دو درب را از نظر کیفیت بیان می دارند. نکته وسمی که شما باید در هنگام انتخاب بین نرده آهنی درب آپارتمان آکاردئونی سه لوزی و درب آکاردئونی چهار لوزی یا پنج لوزی در نظر داشته باشید، تفاوت قیمتی این سه است. قاعدتا نوع حفاظ آکاردئونی پنج گل دوجداره به دلیل آهن بیشتر مورد استفاده در آن و البته سختی ساخت، قیمت بیشتری و هزینه بیشتری را می طلبد.

حفاظ درب ضد سرقت

درب آکاردئونی برای محافظت از درب خانه های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد . امنیت آن را بالا می برد. برای افزایش امنیت در واحد های تجاری بهترین گزینه بوده و به راحتی و بدون صرف وقت زیاد می توان از آن استفاده کرد. برای انواع واحدهای اداری نیز می توان از درب فلزی آکاردئونی استفاده کرد. نرده فرفورژه آکاردئونی به لحاظ داشتن قابلیت جمع شوندگی کمترین فضای لازم را گرفته و از نظر فضا هم هیچ نگرانی برای آن وجود نخواهد داشت. چارچوب درب فلزی آکاردئونی در صورت لزوم به صورت کامل جمع شده و در عرض ورودی خانه شما نیز تاثیر منفی نخواهد داشت.

درب آکاردئونی فلزی

قیمت حفاظ آکاردئونی

در برآورد قیمت درب آکاردئونی چند عامل تاثیر مستقیم و مضاعف دارند. هزینه ساخت و نصب و هزینه آهن آلات و ابزار یراق مورد استفاده برای آن این عوامل می باشند. اما آیا روشی برای بهینه سازی قیمت تمام شده درب آهنی نگهبان آکاردئونی وجود دارد؟ پاسخ این سوال بله است. یک سازنده با تجربه و کاربلد که با چند و چون کار آشنا باشد می تواند در این بهینه سازی دید خوبی داشته باشد. قیمت درب آکاردئونی در درجه اول تحت تاثیر میزان آهن مورد استفاده برای ساخت آن می باشد. وزن این آهن نیز در استفاده از اندازه های مختلف نبشی ها و ابعاد می تواند تغیر کند. یک سازنده با تجربه مانند آهن سازان با بیش از 40 سال تجربه در ساخت درب آکاردئونی این امکان را برای شما فراهم خواهد نمود تا میان امنیت کافی و لازم و میزان آهن مورد استفاده بهینه ترین حالت را برای خود داشته باشید.

قیمت درب آکاردئونی

حفاظ آهنی محکم آکاردئونی یا درب ضد سرقت؟

درب آکاردئونی و درب ضد سرقت وظیفه و هدف یکسانی دارند و آن هم حفاظت از ورود افراد متفرقه به داخل ساختمان شما است. اما دو تفاوت عمده باعث می شود تا استفاده از هر دوی آنها بدون توجه به وجود یا عدم وجود دیگری لازم باشد. قیمت بالای درب ضد سرقت باعث می شود حتی رسیدن سارقین به پشت این درب و ایجاد آسیب به آن شما را با هزینه های بسیار زیادی روبرو سازد. بازسازی و یا خرید یک درب ضد سرقت نو هزینه ای بس سنگین برای شما خواهد بود. از این گذشته درب آکاردئونی فلزی نیز یک درب ضد سرقت محسوب می شود و ترکیب آن با درب ضد سرقت خانه شما امنیت را دو برابر بیشتر از حالت معمولی خواهد نمود. از این نظر استفاده همزمان از درب ضد سرقت و درب فلزی آکاردئونی می تواند همه چیز را از نظر امنیت برای خانه شما تمام شده تلقی نماید. از این رو داشتن هر کدام از انواع این دو درب تاثیری روی انتخاب دومی و استفاده از نوع دوم نخواهد داشت.

درب آکاردئونی آهنی

حفاظ درب آکاردئون داخلی

کاربرد حفاظ آکاردونی داخلی بسیار خاص و محدود می باشد. و از آن می توان در فضاهای اداری یا تالارهای پذیرایی برای تقسیم بندی فضاها مورد استفاده قرار داد. بهره بردن از این نوع درب ها در تالارها و رستوران ها و سایر مراکز درمانی، اداری و به این جهت است. که در عین حالی که به تقسیم بندی فضاها کمک شایانی می کند، به علت شفافیت نیز مانع دید افراد نمی گردند. باز و بسته کردن و نیز جابجایی این نوع از درب ها نیز کار چندان دشواری به نظر نمی آید و به راحتی این فرآیند شکل می گیرد.

حفاظ آکاردئونی فروشگاهی

امروزه در غالب فروشگاه ها و کارگاه ها از حفاظ درب استفاده می شود. اگر به فروشگاه های زنجیره ای بزرگ رفته باشید، متوجه این خواهید شد . که غالب این نوع از فروشگاه ها به جهت حفاظت از سرمایه های خود در داخل فروشگاه و یا کارگاه تجاری خویش از حفاظ آکاردئونی دوجداره استفاده می کنند. تا به این منظور بتوانند امنیت و آسایش را به هنگام روزهای تعطیل برای فروشگاه و کارگاه خود به ارمغان آورند. حفاظ آکاردئون فروشگاهی جانشین بی بدیلی برای کرکره های مغازه ها به شمار می آیند. که با صدای گوشخراش خود آسایش همسایگان را در پی داشتند. بنابراین شما می توانید با خرید درب ریلی آهنی منزل فروشگاهی علاوه بر ایجاد امنیت از محصولات فروشگاه خود و نیز سهولت در باز و بسته شدن.

حفاظ آکاردئونی پارکینگ

پارکینگ ها در داخل منازل مسکونی یا ساختمان های اداری و نیز نیاز به محافظت دارند. بنابراین می توان از در آکاردئونی پارکنیگ نیز برای ارتقاء سطح امنیتی استفاده نمود. عموما در آکاردئونی پارکینگ ها به این ترتیب می باشند. که دو درب مجزا ساخته و در محل مورد نظر نصب می شوند. هر چند که درب یک لنگه نیز وجود دارد. اما اصولا دو درب آکاردئونی در پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. که این دو درب به هنگام بسته شدن توسط قفل های ایمن به یکدیگر متصل می شوند. و به هنگام باز شدن نیز درب پارکینگ از قسمت میانی جمع می گردد و بر روی قاب عمودی در طرفین قرار می گیرد. بنابراین از حفاظ آکاردئون می توان برای محافظت از پارکینگ ها نیز بیشترین بهره وری و کاربرد را برای ماشین های خود و سایر ساکنین ساختمان به ارمغان برد.

حفاظ پشت درب

در آکاردئونی به خصوص در آپارتمان های مسکونی که امکان باز ماندن در اصلی ساختمان از سوی دیگر همسایه ها دور از ذهن نیست؛ و یا به دلیل رفت وآمد زیاد ساکنین و ناآشنا بودن همسایه ها با هم، امکان حضور یک غریبه در آپارتمان نیز وجود دارد؛ و در شکل بدتر عدم شناخت و همسایه بودن با آدم های غریبه که ممکن است خودشان دردسرزا باشند، یک ضرورت است. مخصوصاً اگر مدتی کسی در خانه شما نباشد، مثلاً به مسافرت چندروزه ای بروید. طرح حفاظ های آکاردئونی از ساز آکاردئون الهام گرفته شده و نام این درب هم برگرفته از نام همین ساز است. این نوع درها را درب کشوئی (کشویی)، درب کرکره ای، تاشو و هم می نامند.

حفاظ آهنی آپارتمان

متریال درب آکاردئونی


تسمه ۵ میل فابریک
هر یک متر مربع ۳۵ کیلو گرم تا 80 کیلو گرم بستگی به طرح
دارای ۴ خم برای استحکام پرچ ها
پرچ ۷*۶۰و۷*۳۰فولادی
مراحل تولید حفاظ آکاردئونی با دستگاه خم میشود برای منظم بودن
ریل بالا ۵ سانت ضخامت ۲.۵ میل
پروفیل ۳۰*۵۰ ضخامت ۲ میل
بلبرینگ ژاپنی
تسمه دماغه اکاردئونی ۲۵*۵
ریل پایین از نبشی۳
بسیار روان
لولا از نوع سه پارچه برای امنیت بیشتر
رنگ آمیزی الکترو استاتیک( کوره ای) با تنوع رنگ

گارد درب
قفل مخفی حفاظ فلزی آکاردئونی

راه های ورود سارقان از درب آکاردئونی به دو صورت ثابت می باشد. اولین روش استفاده از قیچی آهن بر برای بریدن میله های این درب و جدا نمودن آن از شاسی اصلی می باشد که در بند قبل درباره اهمیت این ساختارها در ساخت درب آکاردئونی صحبت نموده و راهکارهای آن را نیز با هم مرور نمودیم. رعایت استانداردهای ساخت درب آهنی آکاردئونی می تواند تمام این نگرانی ها را در وجود شما از بین ببرد. اما قفل مخفی درب آکاردئونی دومین روش ورود سارقان از این درب است. این قفل باید به نحوی در درب فلزی نگهبان خانه شما تعبیه شود که امکان دسترسی به آن برای سارقان به حداقل رسیده و باز کردن آن به این راحتی ها نباشد. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی کلید و قفل سازی در سال های اخیر این مزیت را برای ساخت قفل مخفی نرده آکاردئونی ایجاد نموده است تا این درب با بالاترین میزان کارایی و امنیت به دست مشتری برسد.

گارد آهنی

حفاظ آکاردئونی یکی از انواع محافظ خانه های امروزی است که لزوم استفاده از آن دیگر بر کسی پوشیده نیست. استفاده از درب فلزی آکاردئونی می تواند امنیت خانه شما را چندین برابر نماید. اما کدام یک از انواع درب آکاردئونی برای شما مناسب خواهد بود و این وظیفه را باید به کدام سازنده بسپارید؟ یکی از مهم ترین ملاک ها در داشتن بهترین درب فلزی آکاردئونی بهره جستن از یک سازنده باتجربه و کاربلد است. این ترفند شما را چندین قدم جلوتر از سایرین قرار خواهد داد. یک سازنده خوب و با تجربه با نقطه ضعف های احتمالی این نرده فلزی آشنا بوده و آنها را در هنگام ساخت برای شما برطرف خواهد کرد. استفاده از یک سازنده با تجربه می تواند همه مزیت های موجود در نرده فلزی آکاردئونی را برای شما فراهم آورد. دیگر نگران امنیت خانه خود نخواهید بود.

حفاظ کرکره ای

برای خرید حفاظ آهنی درب آپارتمان در تهران ( غرب تهران و شرق تهران، کرج) با قیمت مناسب با شماره 09127800603 تماس بگیرید . صنایع فلزی حفاظ سازان آهن سازه تولید کننده درب آکاردئونی آهنی و حفاظ پنجره آهنی و حفاظ روی دیوار در منطقه بازار آهن تهران فعالیت دارد. با اطمینان بر دانش تخصصی و تجربه کارشناسان و مدیران این شرکت می توانید امنیت را برای خود به ارمغان ببرید.

حفاظ ضد سرقت

ساخت انواع درب نگهبان آکاردئونی استانداردهای مختلفی را می طلبد. همه این استانداردها و خواص تنها برای افزایش ایمنی و راحتی استفاده از آن به کار می روند. ریل مورد استفاده برای این درب فلزی باید به گونه ای طراحی شده باشد که هیچ فضایی را اشغال نکرده و قابل جمع شدن باشد و از این گذشته خود درب به راحتی روی آن حرکت کند. فاصله گل ها و اندازه نبشی ها و آهن های مورد استفاده در این درب فلزی همگی باید دارای حداقل هایی باشد تا بتوانید به خیال راحت امنیت خانه خود را به آن بسپارید. در هنگام مراجعه برای خرید درب آکاردئونی و یا ساخت آن باید این معیارها را از سازنده درخواست کرده و حتما قبل از به اتمام رسیدن قرارداد به صورت کامل آنها را بررسی نمایید. نبود این استانداردها در ساخت درب فلزی آکاردئونی می تواند تمام هزینه های شما را به باد داده و آن را تبدیل به دربی بی مصرف نماید. از آن گذشته درب فلزی آکاردئونی مسئول تامین امنیت خانه شما نیز بوده و استفاده از یک درب فلزی آکاردئونی می تواند هزینه های جبران ناپذیر دیگری نیز روی دست شما باقی بگذارد.

حفاظ درب آکاردئونی

مدل و طرح های حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی را برای هر یک از این کاربردهای فوق که بخواهید؛

می توانید در طرح و مدل های مختلفی سفارش داد

حفاظ آکاردئونی سه لوزی

حفاظ آکاردئونی چهارلوزی

حفاظ آکاردئونی پنج لوزی

حفاظ آکاردئونی ایتالیایی

حفاظ آکاردئونی پیچی

حفاظ درب آپارتمان حفاظ ریلی حفاظ درب آکاردئونی حفاظ درب آکاردئونی درب آهنی محافظ حفاظ کرکره کشویی حفاظ پشت در بورس حفاظ درب ضد سرقت درب آکاردونی حفاظ آکاردونی حفاظ آکاردئون درب آکاردئون درب آکاردئونی فلزی درب آکاردئونی فلزی درب آکاردئونی فلزی درب آکاردئونی فلزی درب آکاردئونی فلزی حفاظ آکاردئونی فلزی

Call Now Buttonسفارش محصولات 🥇 09127800603